Flandriai körverseny 2010 - Cavendish, a segítő - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. április 3., szombat

Flandriai körverseny 2010 - Cavendish, a segítő

A brit sprinter csapattársa, Bernhard Eisel győzelméért fog vasárnap küzdeni.



Mark Cavendish (HTC-Columbia) karrierje során először fog részt venni a flandriai körversenyen. Most azonban nem a saját, hanem csapattársa, a titkos favoritnak számító osztrák Bernhard Eisel győzelméért küzd majd.

"A hét folyamán felhívtam Bernhardot és elmondtam neki, hogy nagyon ritka az az alkalom, amikor felajánlhatom segítségemet egy csapattársamnak. Vagy én szoktam lenni az első számú ember, vagy az útvonal olyan nehéz számomra, hogy segítőnek is hasztalan vagyok. Ez egy izgalmas feladat lesz most számomra. A célunk, hogy Bernhardot győzelemre juttassuk. Ő mindig is lojális volt hozzám. Ezért különösen motivált vagyok, hogy segítsek neki abban, hogy végül dobogóra állhasson." - nyilatkozta a sprinter.

(forrás)

Kapcsolódó bejegyzések:
Útvonal és emelkedők
Rajtlista
Korábbi győztesek
Legendák (legendás)nyilatkozatai
Esélylatolgató
Néhány érdekesség a hőskorból

A verseny élő közvetítése a blogon már reggel elkezdődik, nézz vissza, és keresd ezt a bejegyzést!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad