Tour 2010 - Andy Schleck: Jobb vagyok, mint tavaly! - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. június 23., szerda

Tour 2010 - Andy Schleck: Jobb vagyok, mint tavaly!

A tavalyi második helyezett telve önbizalommal néz a másfél hét múlva kezdődő Tour de France elé.



"Sok áldozatot hoztam a Tour-ért és úgy érzem, felkészültem. Nagyon örülök a formámnak, idén jobb formában vagyok, mint a tavalyi évben."
- nyilatkozta a luxemburgi tehetség a Sporzának.


A fiatalabbik Schleck fivér Charly Gaul nyomdokaiba szeretne lépni azzal, hogy honfitársa 1958-as győzelme után, ő kíván lenni a következő luxemburgi Tour de France győztes:

"Nagy nyomás van rajtam, de ez extra motivációt ad. Mindent tőlem telhetőt megtettem, tudom, hogy jó vagyok, ennek elég nem kell lennie."

Andy Schleck (természetesen) Contadort tekinti nagy riválisának:

"Alberto Contador az, akit itt le kell győzni. Alberto kétszer nyert Tourt, idén is erős lesz. Találkoztam vele az ardenneki klasszikusokon és akkor gy éreztem, én is vagyok olyan jó, mint ő. "


A tavalyi harmadik helyezett Lance Armstronggal kapcsolatban annyit mondott, az amerikai tavaly is nagyon jó volt, de idén még jobb lesz.

Schleck kettejükön kívül a tavaszi teljesítményük alapján ugyancsak lehetséges riválisnak tartja Cadel Evanst, Ivan Bassot és Robert Gesinket is.

(forrás: velonation.com)

Kapcsolódó bejegyzések:
Tour de France 2010 - az útvonal
Tour de France 2010 - a résztvevő csapatok
Tour de France 2010 - fontosabb emelkedők

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad