Milánó - Sanremo 2010 - utózöngék - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. március 21., vasárnap

Milánó - Sanremo 2010 - utózöngék

Nyilatkozatok a verseny után:



Oscar Freire Gomez (Rabobank) nem csak a győzelemnek, hanem a jó szezonrajtnak is örült:

"Ötször sprinteltem idén, abból négyszer nyertem. A tavalyi évem tényleg rosszul indult kaliforniai körversenyen történt bukásom miatt, és ez meghatározta a szezonomat. Ebben az évben minden jól alakult. A formám már jó volt, csak beteg voltam a Tirreno-Adriatico alatt. Aztán az utolsó néhány szakaszon már ott is jól voltam újra. Nem akartam rizikóba belemenni, tesztelni magam. Most tehát, remélem, hogy továbbra is őrizni tudom a jó formám."


Tom Boonen (Quick Step) nem sajnálja, hogy csak második lett:

"Ha túl későn indítasz, vagy beragadsz, akkor sajnálhatod, de én nem hibáztam. Egy nagyszerű Oscar Freire nyert ma.

Freire ugyanakkor indított, mint én, és rögtön két kerékpárnyi előnyre tett szert, nem szereztem meg a legjobb eredményt, de nem sajnálom."


Mark Cavendish (HTC- Columbia) a Katushát vádolja sportszerűtlenséggel:

"Teljes gázt adtak, amikor technikai problémáim akadtak. A csapatom egyre csak próbált és próbált felzárkózni. Hihetetlen munkát vittek véghez, és már majdnem megfogtuk őket a Manie-n. Szenvedtem és szenvedtem az emelkedő tetején, aztán lejtmenetben buktam. Visszaestem a mezőny végére, és újra és újra próbáltam felküzdeni magam."


Edvald Boasson-Hagen (Team Sky) sem bánkódik túlságosan, a gyomra rakoncátlankodott verseny közben.

"Volt egy kis problémám a Cipressán. Nem tudom, mi okozhatta. Esett az eső, sós volt, és nagyon koszos volt az út. Lenyelhettem valamit, ami árthatott a gyomromnak."


Philippe Gilbert (Omega Pharma - Lotto) hazárdírozott:

"Játszottam és vesztettem. Oscar Freirével és Daniele Bennatival egy csoportban a sprintbefutóra készülni nem jó ötlet, így aztán a Poggion minden feltettem egy lapra, mindent vagy semmit. Semmi lett belőle a végén, még akkor is, ha sikerült meglépnem Filippo Pozzatoval."


Alessandro Pettachi (Lampre - Farnese Vini) tetszett saját magának:

"Egy nagyszerű Sanremón vettem részt, azt hiszem, a legnehezebb volt bármely másik korábbinál. Folyton csak követtem mások kerekeit, és nehéz verseny volt így esőben. A Cipressán és a Poggion őszintén gondolom, hogy igazán erős voltam. Én is csodálkoztam, milyen jól mentem a Cipressán és a Poggion."


Kapcsolódó:
a verseny végeredménye...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad