Bár évről évre pedzegetik ennek is a lehetőségét, azért az USA és Japán még mindig csak utópia, de az RCS Sports egyre távolabb merészkedik Itáliától.
A jelenlegi tervek szerint 2018-ban Jeruzsálemből rajtol majd az olasz körverseny. Nagy lépés lesz ez a Grand Tourok történetét illetően, hiszen először fog egy háromhetes verseny (földrajzi értelemben) Európán kívül kezdődni.
A hírek szerint az első szakasz egy időfutam lesz a város körül, aztán délen lesz egy szakasz, a harmadik napon pedig valószínűleg Tel-Avivban lesz majd a befutó.
Mivel 6 órás repülőút vár majd a mezőnyre vissza Olaszországba, így minden bizonnyal a korábbi évekhez hasonlóan ismét egy plusz pihenőnapot iktatnak majd be a programba. Mauro Vegni az RCS Sports kerékpáros igazgatója azt sem zárja kizártnak, hogy még több szünnap legyen, a tapasztalatok alapján úgy látja, nem olyan nagy dolog az ilyet beilleszteni.
Izraelnek 12 milliós költséggel kell majd számolnia, hogy ott rajtolhasson egy híres európai körverseny, ebből 4 millió konkrétan a rendezési jogok költsége, ami közvetlen az RCS Sports kasszájában landol.
(Cikk forrása)
A hírek szerint az első szakasz egy időfutam lesz a város körül, aztán délen lesz egy szakasz, a harmadik napon pedig valószínűleg Tel-Avivban lesz majd a befutó.
Mivel 6 órás repülőút vár majd a mezőnyre vissza Olaszországba, így minden bizonnyal a korábbi évekhez hasonlóan ismét egy plusz pihenőnapot iktatnak majd be a programba. Mauro Vegni az RCS Sports kerékpáros igazgatója azt sem zárja kizártnak, hogy még több szünnap legyen, a tapasztalatok alapján úgy látja, nem olyan nagy dolog az ilyet beilleszteni.
Izraelnek 12 milliós költséggel kell majd számolnia, hogy ott rajtolhasson egy híres európai körverseny, ebből 4 millió konkrétan a rendezési jogok költsége, ami közvetlen az RCS Sports kasszájában landol.
(Cikk forrása)