A Tour de France alatt a dopping kifejezést még reklámszöveg részeként, átvitt értelemben használni sem igazán szerencsés.
A Giant-Alpecin csapat második névadó szponzora a hajápolási termékeket gyártó Alpecin cég szlogenje, hogy "dopping a hajnak". A szponzor azonban annak érdekében, hogy nehogy a gyanú árnyéka vetüljön az általuk támogatott versenyzőkre a kétségkívül e szempontból nem igazán szerencsés mondat miatt, a franca körverseny idejére hajlandó megválni a szlogentől.

"Tisztában vagyunk a felelősségünkkel, és ennek megfelelően határozott különbséget kívánunk tenni egy hatékony termék és csalás jelensége között" 
- állt többek között a cég nyilatkozatában.

További (rövid)hírekért figyelt a blog
TDF-híradó rovatát 
vagy a Facebook-oldalát!

Kapcsolódó bejegyzések:
Tour de France 2015 - útvonal
Tour de France 2015 - rajtlista
Tour de France 2015  - az öt kulcsfontosságú szakasz
Tour de France 2015 - kiemelt és első kategóriás emelkedők
Tour de France 2015 - a hegyi pontok számítása
Tour de France 2015 - pénzdíjak
Tour de France 2015   limitidők  

Share To:

Pethő Anita

Pethő Anita (1980) kulturális szakíró és sportújságíró

Hozzászólások: