Tour de France 2010 - prológ nyilatkozatok - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. július 4., vasárnap

Tour de France 2010 - prológ nyilatkozatok

Néhány érdekesebb nyilatkozat:


Alberto Contador (Team Astana)
"Örülök az eredményemnek. Virtuálisan minden végső győzelemre esélyest megelőzök, és csak néhány másodpercen múlt a dobogó. Az igaz, hogy nem találtam meg azt a ritmust, amit szerettem volna, de örülök a prológnak. Nagyon nehéz volt, mivel nem kockáztathattam többet annál mint amennyit megérte. Inkább néhány másodpercet veszíteni, mint egy bukást megkockáztatni."


Thor Hushovd (Cervélo TestTeam)
"Nem akartam túl sokat kockáztatni. A legfontosabb dolog, hogy kész vagyok a holnapi szakaszra és megpróbálom megszerezni a zöld trikót. Nincsenek többé időjóváírások, szóval nehezebb lett a sprinterek számára a sárga trikó megszerzése."


Carlos Sastre (Cervélo TestTeam)
"Számomra szép dolog volt már az is, hogy elindultam a Touron az elmúlt négy hét komoly hátproblémái után. Nem csinálhattam intenzív edzéseket, ahogy normális esetben szoktam, így nem tudtam, mire is leszek ma képes.

Örülök, mert nem éreztem fájdalmat a hátamban. Ez a legfontosabb. Húsz nap van még előttünk a versenyből, szóval bármi megtörténhet."


(forrás: cyclingnews.com)

Kapcsolódó:
Tour de France 2010 - prológ eredmények
Bert Grabsch (HTC-Columbia) naplójából
Képek a prológról


Áttekintő:
Tour de France útvonal 2010.
Tour de France 2010 résztvevő csapatok
Rajtlista
Díjazások, pénzjutalmak
Tour 2010 - A fontosabb emelkedők részletes bemutatása
TDF 2009 - összetett végeredmény
TDF 2009 - csapatverseny végeredmény
TDF 2009 - fehér trikó végeredmény
TDF 2009 - hegyi menők ("hegyi manók") végeredmény
TDF2009 - pontverseny végeredmény
Tour 2010 - Aktuális eredmények
Nyilatkozatok
Videók
Képek
Kerékpárosok naplóbejegyzéseiből
Hírek


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad