Tour de France 2010 - 9. szakasz nyilatkozatok - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. július 14., szerda

Tour de France 2010 - 9. szakasz nyilatkozatok

Schleck, Sanchez, Cunego, Contador....



Andy Schleck (Team Saxo Bank)
"Arra számítottam, hogy több versenyző marad elöl ma. Őszintén, azon nem lepődtem meg, hogy Evans nem volt elöl. Hallottam a sajnálatos hírt, hogy eltörött a karja, ami nemigazán teszi könnyebbé a versenyzést. Szerencsétlen dolog, hogy elvesztette a sárgát, de ilyen a versenyzés: Örülök, hogy én szereztem meg."
"Tudtam, hogy édesanyám nézi a versenyt. Tudtam,hogy a konyhába megy és ide-oda járkál. A hegytetőn szóltam Bjarne-nak, hogy hívja fel a tesóm és mondja meg, hogy nem fogok semmi rizikóba belemenni a lejtőn."



Samuel Sánchez (Euskaltel-Euskadi)
"Ez egy nagyon nehéz nap volt, nagyon sokat szenvedtem. Volt néhány nagyon rossz pillanatom mind a Madeleine-en, mind az utolsó néhány kilométeren a cél előtt. Most a pihenésre tudok csak gondolni - nagyon fáradt vagyok."




Alberto Contador (Team Astana)
"A mai egy szép szakasz volt; a Madelenie nagyon kemény volt és sokan sok időt vesztettek. Ez megint csak azt mutatja, milyen veszélyes is a pihenőnap."



Damiano Cunego (Lampre-Farnese Vini)
"Amit érzek most részint csalódottság, amiért elszalasztottam egy jó esélyt, hogy szakaszt nyerjek a Touron, részint a büszkeség keveréke, hogy teljes erőmből küzdöttem."
(forrás: cyclingnews.com)

Kapcsolódó:
9. szakasz eredmények
Összetett állása a 9. szakasz után


Áttekintő:
Tour de France útvonal 2010.
Rajtlista
Tour 2010 - Aktuális eredmények
Nyilatkozatok
Videók
Képek
Kerékpárosok naplóbejegyzéseiből
Hírek

Tour 2010 - A fontosabb emelkedők részletes bemutatása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad