Cadel Evans naplójából (2010. július 13) - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. július 14., szerda

Cadel Evans naplójából (2010. július 13)


"Kemény egy nap volt.... reméltem, hogy úgy jutok túl ezen a napon, hogy tartalékolhatok egy kicsit a küzdelemre a Pireneusokban is. Az utolsó 48 óra egy kicsit több volt, mint amennyit reméltem, mind a fejnek, mind a lábaknak. Ó igen, ezt hívják versenyzésnek.

Egy NAGY köszönet minden BMC-srácnak, akik ma megmutatták, mire is születtek. A csapat nem tudta, hogy törött karral indultam el a mai szakaszon, nem akartam őket demoralizálni ezzel. És mindenkinek köszönet, aki támogatott, még akkor is, amikor visszaestem. A teljesítményt nézve, nyilvánvaló, hogy nem ott vagyok ahol szeretnék lenni, de ez az amiért sportolunk: hogy leteszteljük saját lehetőségeink határait, anélkül, hogy bárkinek is ártanánk... no, csak átmenetileg...

A holnapi az már megint egy más nap lesz..."



(forrás)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad