Tour de France 2010 - 3. szakasz nyilatkozatok - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. július 7., szerda

Tour de France 2010 - 3. szakasz nyilatkozatok

A 3. szakasz sokat változtatott az összetett állásán, néhány esélyes nyilatkozata:

Cadel Evans (BMC Racing Team)
"Csak túljutni rajta az esélyesek egyikeként - csak túljutni rajta időveszteség nélkül - csak ennyit akartam. Én nem éppen a macskaköves útra való vagyok. A széllel és mindennel együtt, nemigen volt lehetőség hősködősre. A 20 máspdperc majd a Pireneusok után kiderül, mennyit jelent igazából, de egy aprócska valami is több, mint a semmi."



Bradley Wiggins (Team Sky)
"Ez egy mészárlás volt, de tudtuk, hogy az lesz, már hét hónappal ezelőtt tudtuk, hogy mészárlás lesz - és ez egy mészárlás volt. Mi a jó oldalán találtuk magunkat a bukásnak, és jelenleg újra benn vagyunk a bizniszben. Ez egy jó Tour, még csak a harmadik napon vagyunk, sok van még hátra, de ez egy jó nap volt. Most pedig a holnapra fókuszálunk."


Carlos Sastre (Cervelo TestTeam)
"Elöl voltam az utolsó előtti szektorig, amikor valaki előttem esett el, és nem tudtam kikerülni. Igazán rossz szerencsém volt, mindkét kerekem eltörött, de szerencsére Brett Lancaster velem volt és kölcsönadta a bicaját, így visszatérhettem a versenybe. Mögöttem egy nagyobb csoport jött, ők értek utol, velük értem a célba, a lehető legkisebb időveszteséggel."
(forrás: cyclingnews.com)

Kapcsolódó:
3. szakasz eredmények
Összetett állása a 3. szakasz után
Képek a 3. szakaszról


Áttekintő:
Tour de France útvonal 2010.
Tour de France - díjazások, pénznyeremények
Rajtlista
Tour 2010 - Aktuális eredmények
Nyilatkozatok
Videók
Képek
Kerékpárosok naplóbejegyzéseiből
Hírek

Tour 2010 - A fontosabb emelkedők részletes bemutatása
TDF 2009 - összetett végeredmény
TDF 2009 - csapatverseny végeredmény
TDF 2009 - fehér trikó végeredmény
TDF 2009 - hegyi menők ("hegyi manók") végeredmény
TDF2009 - pontverseny végeredmény

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad