Grischa Niermann naplójából (2010. július 3) - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. július 4., vasárnap

Grischa Niermann naplójából (2010. július 3)

"Cancellara megakadályozta a kettős német győzelmet"


"Miután Németország legyőzte Argentínát 4:0-ra, sokáig úgy nézett ki, hogy a Tour nyitányán Tony Martin révén is német győzelem lesz. Fabian Cancellara és a végül ismét szárazzá váló utak azonban megakadályozták ezt az utolsó percben.

... az első talán 30 és az utolsó 10 versenyzője a prológnak ma abban a szerencsében részesült, hogy száraz úton versenyezhetett. Nekem, ahogy a versenyzők nagy részének mindezt szakadó esőben kellett teljesítenem. Éppen ezért a 10:50-es időmmel és az 55. helyemmel nagyon is elégedett vagyok. Ugyanis nem vagyok éppen a kanyarokban gazdag, első áztatta időfutam-útvonalak hőse! A rossz idő ellenére is a lelkesedés nagyszerű volt az út mentén. Mintegy 50 ezer ember lehetett kint. Noha én csupán az utat láttam magam előtt, de a zaj olyan volt ezen a 9 kilométeren mint egy focistadionban.

A vb mai meccséről, ahogy attól tartottam, alig valamennyire értesülhettem. Mielőtt elindultam volna, hallottam, hogy a félidei állás 1:0. Amikor visszatértem a buszba, már 3:0. És mikor zuhanyozni mentek, akkor láthattam Miro Kose gólját a 4:0-hoz. Szóval a német-holland döntő egyre inkább közeledni látszil, és ha erre kerül a sor, mindenképp be kell szereznem egy válogatott mezt.

(forrás)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad