Giro 2010 - 3. szakasz nyilatkozatok - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. május 11., kedd

Giro 2010 - 3. szakasz nyilatkozatok

Néhányan a névsor végéről: Vinokourov, Weylandt és Wiggins:



Wouter Weylandt (Quick Step)
"Ez egy ideális szakasz volt számomra a szél miatt. Szeretem az ilyen versenyeket."

Minden olyan versenyen, aminek hasonló a forgatókönyve, elöl tekerek. A csapat részéről azt mondták, maradjak nyugton, de én a mezőny elejére akartam menni, hogy megússzam a bukást. A végén a sprint kezdeténél túl kicsi sebességgel mentem, és nagyszerűen éreztem magam, mikor felgyorsultam. Tudtam, hogy ekkor már nehéz lesz bárkinek is legyőzni engem."

Bradley Wiggins (Team Sky):

"Rendbe fogok jönni. Így megy ez. Matt Hayman bukott a kanyarban ls mi mind vele buktunk. A mai másmilyen volt, mint a tegnapi szakasz. Egy kicsit szelektívebb volt a mai szakasz, mint a tegnapi az útvonal és a verseny jellege miatt. Az erős srácok a mezőny elején voltak, akik meg nem tudták velük tartani a tempót, azok meg nem voltak ott."
Alexandr Vinokourov (Astana):
"Nagyon veszélyes volt, keskeny utakon versenyeztünk. Sikerült a mezőny elején mennem és kimaradni az első csoportbeli problémákból. A terv része volt, hogy a mélyföldi részen aktívak legyünk. Bevégeztem a munkát, de a csapat is nagyon jól dolgozott.

Az utolsó kilométereken úgy versenyeztem, hogy nem gondoltam a rózsaszín mezre. Láttam, hogy André Greipel is ott van, így aztán úgy gondoltam, ő nyeri a szakaszt és majd ezzel a mezt is megszerzi az időbónuszokkal. De nem ő nyert, és így a mez az enyém. Csodálatos dolog megszerezni. Úgy szereztem meg, hogy nem küzdöttem érte igazán. Ez az első Giro-részvételem, és máris én viselem a rózsaszín mezt."

Kapcsolódó:
3. szakasz eredmények
Összetett állása a 3. szakasz után
3. szakasz képek
3. szakasz videók
André Greipel naplójából

Cadel Evans Naplójából





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad