Cadel Evans naplójából (2010. május 10.) - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. május 10., hétfő

Cadel Evans naplójából (2010. május 10.)


"Nos, ahogy mondták, ez egy rossz nap lesz, és tényleg az volt. Több szél, rengeteg bukás, egy hosszabb nap a nyeregben. Végül, éppen majdnem sértetlenül. Elöl voltam 205 kilométeren keresztül, hogy elkerüljem, hogy leszakadjak az oldalszélben vagy hogy bukjak, és akkor úgy 10 kilométerrel a vége előtt jött egy kanyar és az egész csapat sikeresen leszakadt. [...]


És bocsánatot szeretnék kérni... a cél után határozottam megvédtem az én fiatal honfitársamat, Richie Portert egy meggondolatlan operatőr nyomulásától, bocs.... nem nagyon vagyok toleráns azokkal szemben, akik trágyaként kezelnek másokat.

Holnap? Egy nagyon könnyű pihenőnap jön, amit azt hiszem, az utolsó héten nagyon hiányolni fogunk. :o("


(forrás)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad