Giro 2010 - 14. szakasz nyilatkozatok - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. május 23., vasárnap

Giro 2010 - 14. szakasz nyilatkozatok

David Arroyo, Vincenzo Nibali és a többiek


David Arroyo (Caisse d'Epargne)
"Ezzel a mezzel egy álom vált valóra számomra. A csapatom nagy bizalmat mutatott irántam és tiszteletem aziránt, amit Nibali, Basso, Sacorponi és Evans tett ma a Monte Grappán. Biztos vagyok benne, hogy soha nem fogják feladni a reményt az összetett győzelemre. De most, hogy én vagyok rózsaszínben, meglátjuk, meg fogom -e tartani nap nap után az elsőségem."


Vincenzo Nibali (Liquigas Doimo)
"Ivan és én egy nagyon csinos kis versenyt mentünk ma. Scarponi nagyon jól reagált arra, mikor tempót váltottunk. Evans szenvedett a hegynek felfelé, de ő tudja, hogyan kell elviselni a fájdalmat, és biztos vagyok benne, hogy a Giro végéig mindig ott lesz az élmezőnyben."


Richie Porte (Team Saxo Bank)
"A csapat nagyszerű volt ma. Nem is hiszem, hogy feláldozták a saját versenyüket értem."

" Azt hiszem, vissza fogok térni az én eredeti célomhoz, a fehér trikóhoz. Robert Kiserlovski (Liquigas-Doimo) a jelenlegi legnagyobb riválisom."


Cadel Evans (BMC)

"Nem volt egy nagyszerű nap a számomra. Azt hiszem, egy kicsit szenvedtem. Ez volt az első forró és párás nap. "
"A Liquigas csapata megmutatta, hogy ők a legerősebb együttes ezen a Giro d'Italián. Nibali úgy ment, mint egy szörny. Nagyon sok rizikót magára vállalt. Ez az ő napja volt. Sikerült ezekkel a srácokkal együtt maradnom a hegy tetejéig, noha nem éreztem magam a legjobba, szóval így ez nagyon jó kis dolog. Örülök, hogy előbbre léphettem az összetettben."




Kapcsolódó:
14. szakasz eredmények
Az összetett állása a 14. szakasz után
Paul Voss naplójából
Képek


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad