Paul Voss naplójából (2010. május 22.) - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. május 23., vasárnap

Paul Voss naplójából (2010. május 22.)



"Mivel hogy az elmúlt napokban rossz volt a hotelekben az internetkapcsolat, most írok csak újra. És innentől egyedül vezetem a naplót, mivel Dominik Roels sajnos fel kellett, hogy adja a versenyt.

Ma megint egy olyan szakasz volt, amikor azt is gondolhattuk volna, hogy hamar kialakul majd egy szökevénycsoport, mivel a végén egy 18 kilométeres emelkedő vár ránk majd' 8 nyolc százalékos átlagos meredekséggel. De aztán megint máshogy alakult a dolog. 40 kilométert kellett várni, íg egy szökevénycsoport összeállt.


Na ezt képzeljétek el: már a 14. szakasznál járunk és mégis örökké tart, míg végre kialakul a szökevénycsoport. Egyszerűen mindenki benne szeretne lenni.

Egy kis nyugodt, átmeneti időszak után a Lampre vette kézbe az irányítást. Olyan nagy volt a tempó, hogy még izzadni is alig volt időnk.

A tegnapi [pénteki] szökésem után ma egy kicsi nyugalomra volt szükségem. Megtettem a feladatom Linusért, aztán a gruppettóhoz csatlakoztam. A lábaim meglehetősen üresek voltak, úgyhogy úgy éreztem, hogy az emelkedő 30 kilométer hosszú is megvan. Amikor aztán az utolsó szerpentint is megpillantottam a horizonton, majd megőrültem: "Ez nem lehet igaz." - mondtam - "Már ősidők óta itt tekerünk, és a szerpentineknek csak nem akar vége lenni."

Amikor aztán felértem a hegyre egy hosszú lejtmenet következett. A célban épp huszonhét perc hátránnyal érkeztünk, ami nem jelentett problémát a limitidő tekintetében.

Most azt remélem, hogy holnap jobb állapotban lesznek majd a lábaim, különben meglehetősen kellemetlen napom lesz.

Addig is...
a ti Vossitok."

(forrás)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad