Vinokourov: Tisztán nyertem - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. április 26., hétfő

Vinokourov: Tisztán nyertem

Alexandr Vinokourov (Astana) vasárnapi győzelme után úgy tűnik, a médiát egy kérdés foglalkoztatta csak.

Alexandr Vinokourov (Astana), a 2010. évi Liege-Bastogne-Liege győztese többek között így reagált az újságírók kérdéseire a verseny után:
"Elítélem a doppingot és keményen dolgozom azon, hogy bebizonyítsam, ez egy tiszta győzelem volt. Mindig is jó bringás voltam és nagyon keményen dolgoztam a kétéves eltiltásom alatt, már korábban is nyertem versenyeket és ebben az évben még annál is jobb vagyok. Nem akarok arról többet beszélni. Most azért vagyunk itt, hogy a győzelmemről beszéljünk. Letöltöttem a két évemet, és most meg akarom mutatni, hogy dopping nélkül is tudok nyerni."


"Tisztességes győztese vagyok a mai napnak. Azért vagyok itt, hogy visszanyerjem a sajtó és a nyilvánosság bizalmát. Dopping nélkül jutottam ide, és azért vagyok itt, hogy megmutassam, tudok nagy versenyeket nyerni. Keményen dolgoztam, és az emberek megbízhatnak benne. A tapasztalatom is megvan hozzá. Keményen dolgoztam, hogy visszaszerezzem a jó formám. A mai nap egy csodálatos elégtétel számomra."


Vinokourov beszélt a további terveiről is:

"Ma valóra vált egy álom. Innentől az álmom hogy részt vehessek a Touron és Albertóval megnyerjük, hogy ott lehessek Albertoval a Champs-Elysees-n. A Giro után annyit fogok pihenni, amennyit csak lehet. Célunk, hogy megnyerjük Albertóval a Tourt- Keményen dolgozom ezért, Ő fiatal és megérdemli a támogatást. Két külön dolog megnyerni egy klasszikust és egy háromhetes versenyt. Mostantól Alberto a kapitány."


(forrás)

Kapcsolódó:
Liege-Bastogne-Liege 2010 - végeredmény
Tour de France 2010 - az útvonal


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad