Jacob Fuglsang, a második dán pirosban (Vuelta 2011 - nyilatkozatok) - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2011. augusztus 21., vasárnap

Jacob Fuglsang, a második dán pirosban (Vuelta 2011 - nyilatkozatok)

Pontosabban mégiscsak az első, mert Lars Michaelsen még aranyban volt, 1997-ben.
Michaelsen egyébként most is részese volt a sikernek, ott ült a Leopard Trek csapatkocsijában, mint a csapat sportigatzgatója.

Michaelsen 14 évvel ezelőtt négy napig viselte az összetett elsőnek járó (akkor még aranysárga) mezt. Most így nyilatkozott:

"Egészen a mai napig én voltam az egyetlen dán, aki a Vuelta összetett elsőjének járó mezét viselte. 1997-ben az megnyertem az első szakaszt, négy napig viseltem a mezt. Hosszabb időbe telt, mint számítottam rá, hogy valaki majd jön, és elveszi tőle. Ez egy kedves tapasztalat, hogy annak is részese vagyok, amikor a második dán bringás is viselkheti a mezt."
Kapcsolódó:
Vuelta a Espana 2011 - az útvonal
Vuelta a Espana 2011 - fontosabb emelkedők
Vuelta a Espana 2011 -   rajtlista
Vuelta a Espana 2011 - eredmények
Vuelta a Espana 2011 - nyilatkozatok 
Vuelta a Espana 2011 - videók
Vuelta a Espana 2011 - összefoglalók

Múltidéző rovat (sok-sok Vuelta-témájú bejegyzés is)
Országúti kerékpáros versenynaptár 2011 - mi vár még ránk a szezonban a Vuelta után
Átigazolási hírek
Az UCI-licencek kiosztásával kapcsolatos hírek, érdekességek, áttekintő cikkek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad