Tour-nyilatkozatok : a Schleck-tesókat hidegen hagyja Contador próbálkozása - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2011. július 6., szerda

Tour-nyilatkozatok : a Schleck-tesókat hidegen hagyja Contador próbálkozása

A Tour de France 4. szakaszán Alberto Contador megpróbált hátrányából faragni, ha minimálisat is, de sikerült neki. Schleckék azonban nem estek pánikba.
Fränk Schleck:
"Nem igazán lepett meg, hogy Contaodr ma támadott. Ezzel tulajdonképpen számoltunk is. [...] A hegyre felfelé menet nagyon jól éreztem magam, örültem, hogy lépést tudtam tartani a mezőny elejével."




Andy Schleck:

"Beragadtam a mezőnybe, amikor Contador támadott, ezért voltam ma valamivel hátrébb. Egy ilyen emelkedőn nekem egy kicsit hiányzik a megfelelő lökés, így szinte számoltam is vele, hogy néhány másodpercet elvesztek. Hát vagy nyolc másodperc nem fog komolyabb kihatással lenni a Tour összetett eredményére." 


(Forrás: radsport-news.com)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad