Tour -nyilatkozatok: Alberto Contador a 16. szakaszról - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2011. július 20., szerda

Tour -nyilatkozatok: Alberto Contador a 16. szakaszról


"Boldog vagyok, mert az időkülönbség nagyobb lett, mint amire számítottam. Támadni akartam, és mindegy volt, ki teszi még rám a kerekét, mert tudtam, hogy valaki úgyis megbicsaklik majd."


"Ez az eredmény még nem tesz euforikussá. A legfontosabb dolog most, hogy a lábaim jobban reagálnak, és ez engem és a csapatomat is mindig motivál. A riválisaim ma is ugyanazok, akik tegnap voltak."

(Forrás: cyclingnews.com)

Kapcsolódó:

17. szakasz ismertetése

18 szakasz ismertetése
19. szakasz ismertetése

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad