Thomas Voeckler: már 20 nap sárgában (Tour - nyilatkozatok 2011 - 18. szakasz) - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2011. július 21., csütörtök

Thomas Voeckler: már 20 nap sárgában (Tour - nyilatkozatok 2011 - 18. szakasz)

No nem idén, hanem a 2004-es évet is beleértve.
Thomas Voeckler (Europcar) nagyon neves társaságba kerül azzal, hogy napról-napra tovább védi a sárga trikót. Imméron a 20. nap következik majd számára pénteken. Rajta kívül az elmúlt húsz évben csupán Lance Armstrong (83), Miguel Indurain (60) és Fabian Cancellara (21) viselte több napon át a legfontosabb megkülönböztető mezt. Még Alberto Contador is szerényebb teljesítménnyel rendelkezik, csupán 17 nappal, pedig ő háromszor nyert eddig Tour de France.

(Az abszolút csúcstartó természetesen Eddy Merckx, 111 nappal).

Voeckler a mai szerepléséről így nyilatkozott:

"Láttam, hogy Andy nagyon korán támadott. Meg sem próbáltam követni. Az elmúlt napokban megpróbáltam reagálni néhány támadásra, ami nem volt jó ötlet. Ma Cadel Evans próbáltam követni. Nagyon erős volt. Ő az én tippem a végső győzelemre."

Az utolsó 300 métert nagyon megszenvedte "a kis francia":

"Oxigénhiányban szenvedtem, nehéz volt regenerálódnom, a lábaim iszonyúan fájtak. Három alkalommal is vesztettem néhány másodpercet, de mindig más-más versenyzőtől, és ez az, amiért még mindig sárgában vagyok. Nem féltem az időkülönbségtől, amikor a Galibier-t másztam. Csak annyit kellett tudnom, hogy 3 perccel vagyok Schleck mögött, és van három kilométerem. A célom azt volt megtartsam ma is a sárgát, de nem rajtam múlott, hanem azon is, mit tettek a többiek."

Holnapra küzdelmet ígér, de:

"De mindenki tudja, hogy Andy Schleck jobb hegymászó nálam. A formája egyre jobbnak és jobbnak tűnik. Nem akarok most arra gondolni, mi történik holnap, csak pihenni akarok."


Kapcsolódó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad