"Az utolsó hely nem megalázó" (Tour de France 2011 - bányászlámpa-szekció) - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2011. július 5., kedd

"Az utolsó hely nem megalázó" (Tour de France 2011 - bányászlámpa-szekció)

Értelemszerűen az embereket leginkább az érdekli, mi történik a verseny elején, mi zajlik az összetett aktuális élmezőnyében, s hogy hogyan állnak egymáshoz képest a végső esélyesek. De valakinek utolsónak is lennie kell.
A tökutolsó a 3. szakasz után pedig nem más, mint az Europcar versenyzője: Vincent Jerome.

Tulajdonképpen már az első szakaszon a bukások következtében megpecsételődött a sorsa, Ám Jerome -ot elsősorban az értékeli, hogy még mindig itt van a Touron:

"Szombaton azt hittem, nem tudom folytatni. De aztán a a csapatidőfutam jobban ment, mint vártam."

"Nem tartom az utolsó helyet megalázónak. Valakinek utolsónak is kell lennie, most éppen én vagyok az. És tudom, hogy ez egy bukás miatt van."

Jerome nagy "riválisa" jelenleg egyébként a kazah Dmitiry Muravyew (Radio Shack).

(Forrás: radsport-news.com)

Kapcsolódó:
3. szakasz eredmények
Összetett állás a 3. szakasz után




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad