Egyre közelebb a gyermekkori álom (André Greipel naplójából 2011. június 29.) - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2011. június 30., csütörtök

Egyre közelebb a gyermekkori álom (André Greipel naplójából 2011. június 29.)

André Greipel (Omega Pharma- Lotto) "első franciaországi nyaralását" tölti épp, vagyis életében először vesz részt a Tour de France-on. Rendszeres naplóíró, itt ezen a blogon is szemezgettem már írásaiból, így lesz ez az idei Tour de France alatt is.

Kedves kerékpárbarátok, 

miután hosszú ideig nem hallattam magamról, ismét itt az ideje, néhány sort írni, hiszen, ahogy ti is tudjátok, küszöbön áll a Tour de France.


De most először is néhány szót a német bajnokságról. A svájci körversenyen történő kemény felkészülés után jó formában álltam rajthoz Neuwiedben. Az útvonalat mintha rám szabták volna. Ám három körrel  a vége előtt görcsöt kaptam, és már csak a sprintbefutóval spekulálhattam.


A negyedik hely természetesen nem a vágyott eredmény, de ahogyan ez már egy ilyen hektikus fináléban lenni szokott, sok kakaskodás volt az utolsó kanyarban, 300 méterrel a cél előtt nem éppen jó volt a helyzetem. Ha valaki egy ilyen finisben a 11. vagy a 12. helyen jön ki a kanyarból, annak nehéz megszereznie a trófeát.


Szerintem Tony Martin és Marcel Sieberg voltak vasárnap a legerősebb versenyzők. Sibi nagyon aktív volt, nagyrészt részt tudott venni hathatósan a versenyben.


Még akkor is, ha egy kicsit csalódott is vagyok, Robert Wagner győzelmének nagyon örültem. Wagival már régóta jó barátságban vagyunk, és jó edzőpartnerek vagyunk, és a múltban már versenyeztünk egy csapatban is.


Legközelebb tehát az a megtiszteltetés ér majd, hogy a német bajnokot kísérhetem edzésre - aki azt is megígérte nekem: jön majd egy kávéval.


Egyébként már Franciaországban vagyok, és ma megnéztük a csapatidőfutam útvonalát egy kicsit még pontosabban. Ezzel egy időben lassan növekszik az idegesség, de az öröm is egyre nagyobb lesz napról napra: egyre közelebb kerülök egy gyermekkori álom megvalósulásához.


Addig is:
André
forrás: andregreipel.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad