Giro2011: Ivan Basso még kivár - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2011. február 21., hétfő

Giro2011: Ivan Basso még kivár

A Giro d'Italia 2010-es győztese a Liege-Bastogne-Liege után kívánja eldönteni, rajthoz áll-e az olasz körversenyen.
Korábban már volt arról szó, hogy a címvédő (valószínűleg) kihagyja az idei Giro d'Italiát, mivel a Tour de France-ra szeretne koncentrálni, most azonban kicsit másként nyilatkozott.

Ivan Basso (Liquigas-Cannondale) a 2011. április 24-i Liege-Bastogne- Liege (vagyis az utolsó nagy tavaszi egynapos klasszikus) után kívánja eldönteni, hogy részt vesz-e a 2011. május 7-én rajtoló versenyen.

"Keresztút elé kerülök akkor" - nyilatkozta a Gazzetta dello Sportnak. - "Akkor fogom eldönteni, hogy indulok-e majd a Giro d'Italián."


"A Giro egy nemzeti esemény. Tíz milliók voltak tavaly az út mentén. Azok számára, akik kedvelik a kerékpárt, a Giro mindig valami unikum. De a kerékpár nem egyéni sportág. A csapat fogja meghozni a döntést, ki fog ott rajthoz állni. Le fogunk ülni eldönteni, és a csapatérdek fog érvényre jutni."


"Tavaly egy jó, de nem kiváló évet zártam, az eredmények minél hamarabb elérése hajtott. Most nincs rajtam ilyen nyomás. Az álom hajt engem. A Tour volt egész karrierem során az én álmom. Megnyertem a a Girót, de Franciaországban csak a dobogósok között voltam."

Basso tavaszi programja:

Insurbia és Lugano GP (svájci egynaposok) Giro del Friuli, Tirreno-Adriatico, Volta a Catalunya, Vuelta Pais Vasco, Flèche Wallonne és Liège-Bastogne-Liège.

Kapcsolódó:
Tavaszi egynapos klasszikusok 2011  áttekintő
Giro d'Italia 2011 - útvonal
Tour de France 2011  útvonal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad