Világbajnokság Melbourne 2010 - a világbajnokság programja: - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. szeptember 17., péntek

Világbajnokság Melbourne 2010 - a világbajnokság programja:

Országúti kerékpáros világbajnokság 2010 Melbourne (Geelong) 2010. szeptember 29 - október 3. - a világbajnokság programja:

Legutóbbi frissítés: 2009.október 1.
2010. szeptember 29 szerda
U23 férfi egyéni időfutam
Geelong
31.8 km
Az időfutam útvonala
A versenyzők indulási sorrendje
Eredmények

Nők , elit kategória egyéni időfutam
Geelong
22.9 km
Az időfutam útvonala
A versenyzők indulási sorrendje
Eredmények

2010. szeptember 30. csütörtök
Férfiak, elit kategória, egyéni időfutam
Geelong
45.8 km
Az időfutam útvonala
Rajtsorrend, rajt időpontok
Eredmények...

2010. október 1. péntek
U23 Férfiak , országúti szám/ mezőnyverseny
Geelong
159 km
Útvonal....
Rajtlista
Eredmények

2010. október 2. szombat
Nők, elit kategória, országúti szám/mezőnyverseny
Geelong
127.2 km
Útvonal....
Rajtlista...
Eredmények

2010. október 3. vasárnap
Fériak, elit kategória, országúti szám/mezőnyverseny
Geelong
262.7 km
Útvonal...
Rajtlista...
Eredmények

Az általában az országúti kerékpáros világbajnokságokkal kapcsolatos bejegyzésekért figyeld a világbajnokság, a konkrétan a 2010. melbourne-i vb-vel kapcsolatban pedig a világbajnokság2010 címkét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad