André Greipel naplójából (2010. augusztus 7.) - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. augusztus 8., vasárnap

André Greipel naplójából (2010. augusztus 7.)

"Elszerződtem az Omega Pharma Lottóhoz"


"Az elmúlt hetekben sokféle spekuláció látott napvilágot arról, hova is szerződöm a következő szezonban. Most már biztos: 2011 január 1-től az Omaga Pharma Lotto trikóját viselem majd. A menedzsment és én minden sport- és anyagi jellegű kérdésben megegyeztünk a szerződést a következő napokban fogom aláírni.

Az Omega Pharma -Lotto az elmúlt években folyamatos, kiegyensúlyozott munkát végzett. A szponzoroknak és a vezetőségnek egyértelmű elképzelései vannak a csapat jövőjét illetően, melyek összeillenek az én céljaimmal is. Különösen örülök a találkozásnak az én régi csapattársammal, Sebanstian Laggal.

A HTC-Columbiától való távozásommal a sportolói karrieremnek egy korszaka, minden csúcs- és mélypontjával véget ér. 2008-ban nyertem először ezzel a csapattal Tour Down Undert és ennek következtében heteken át az akkor bevezetett ProTour ranglista élén állhattam. Ugyanebben az évben nyertem először szakaszt a Giro d'Italián. 2009-ben ismét szakaszgyőzelemmel kezdtem a szezont a TDU-n, de aztán a 2. szakasz súlyos bukása után 14 hétig nem versenyezhettem, ez a kihagyás a Tour de France részvételembe is került. A szezon végül szerencsés véget ért a Vueltán a négy szakaszgyőzelmemmel és a zöld trikóval. Az idei év hasonlóképpen kezdődött, mint a 2008. Szakaszgyőzelmet és összetettbeli elsőség a Tour Down Underen, aztán a nagyszerű csapateredmények a török körversenyen. A csúcspont ismét csak a Giro d'Italia volt, ahol egészségi problémáim ellenére is a 18. szakaszig bírtam a versenyt.

Mindezeket a sikereket a csapattársaim és a családom nagyszerű támogatása nélkül soha nem értem volna el. Szeretném megköszönni mindenkinek. Most előre kell tekinteni és a szezon további részére koncentrálni. A csapat és én még nagyon sok mindent elterveztünk a következőkre, és mindent arra fogunk feltenni, hogy a következő versenyeken is eredménnyel szálljunk harcba a pontokért.

Még sok izgalmas verseny és sprintbefutó áll előttünk, melyekről én továbbra is be fogok számolni."
(forrás: andregreipel.com)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad