Tour de France 2010 - 16. szakasz nyilatkozatok - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. július 22., csütörtök

Tour de France 2010 - 16. szakasz nyilatkozatok

Armstrong, Barredo, A. Schleck, Hushovd és Konovalovas



Carlos Barredo (Quick Step)
"Ma szuperek voltak a lábaim. Már az első hegyen tudatosult bennem. Megpróbálkoztam egy szóló támadással 46 kilométerrel a cél előtt. Sikerült is előnyre szert tennem, de az utolsó negyven kilométeren sajnos szembe szél fújt, és ez nagyon nem segített. Nagyon keményen megdolgoztam azért, hogy itt legyek a Tour de France-on, de még nem nyertem szakaszt, és úgy gondolom, ma megérdemeltem volna."


Andy Schleck (Saxo Bank)
"A mai nap arról szólt, hogy vigyázzak magamra és a sárga trikóssal együtt maradjak.
Ha egy kicsit közelebb lett volna a szökevénycsoport, megpróbáltam volna csatlakozni hozzájuk, de túl nagy volt a távolság. Most már igazán várom a csütörtöki szakaszt a Tourmalet-val. Remélem, és hiszem, még mindig megnyerhetem a Tourt."


Thor Hushovd (Cervelo Test Team)
"Ez egy fontos nap volt, tudtam, hogy jó eséllyel gyűjthetek még néhány pontot.
A csapat nagyon nagy munkát végzett, hogy átsegített a hegyen. Fontos, hogy minden pontra rámenjünk, akárhol is van rá lehetőséged. A zöld trikó sorsa mindig is azon múlott, ki volt három héten át a legerősebb."

Lance Armstrong (Radio Shack)
"Kemény nap volt. Meg is fizettem érte a végén.
Csak egy kicsit melegítettem be, és azonnal mentem is a rajthoz. 200 km az élen megviselt. Nem volt már erőm sprintelni a végén. De azért megpróbáltam."


Ignatas Konovalovas (Cervelo Test Team)
"Igazán kemény menet volt a mai. Együtt voltam a szökevénycsoporttal, megpróbáltunk négyen megugrani, de Carlos Barredo túl kemény tempót diktált, és úgy gondoltam, akkor inkább a sajátoméban megyek. Reméltem, hogy utolérem őket, de éreztem, hogy az utolsó emelkedőn már nem vagyok olyan jó."
(forrás: cyclingnews.com)

Kapcsolódó:
16. szakasz eredmények
Összetett állása a 16. szakasz után

16. szakasz képek
Grischa Niermann (Rabobank) naplójából

****************
Áttekintő:
Tour de France útvonal 2010.
Tour de France - díjazások, pénznyeremények
Rajtlista
Tour 2010 - Aktuális eredmények
Nyilatkozatok
Videók
Képek
Kerékpárosok naplóbejegyzéseiből
Hírek

Tour 2010 - A fontosabb emelkedők részletes bemutatása
TDF 2009 - összetett végeredmény

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad