Tour de France 2010 - 14. szakasz nyilatkozatok - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. július 19., hétfő

Tour de France 2010 - 14. szakasz nyilatkozatok

A győztes, Christophe Riblon (Ag2R-La Mondiale)szavai:


"Ez sportkarrierem legnagyszerűbb pillanata. Már jó ideje erre vártam és nagyon keményen dolgoztunk ezen. Nagyszerű, tényleg!

Nagyot fordultak a dolgok az elmúlt két-három évben, amikor a csapatnak néha a kis szerencse hiányzott. A Tour kezdete óta folytonosan erre a győzelemre törekszünk, küzdünk és próbálkozunk és különféle módon vetjük be az erőinket.

Nicolas Roche nagyon jó helyen van összetettben. Én is szerettem volna jó helyen állni, de egy kicsit kiestem a ritmusból és a Tour kezdetekor nagyon csalódott voltam.

Nagyon szerettem volna egy sikeres harmadik hetet és jobban nem is rajtolhattam volna a Pireneusokban, és őszintén elégedett vagyok.

A hegytetőre a megfelelő időkülönbséggel érkeztünk. Miután megpróbáltam két emelkedőn és két lejtőn is jól menni, és a végén beleadtam a maximumot. [...]

Tény, hogy észrevettem, hogy egyedül vagyunk, egyedül és a győzelemért megyünk, és egy hihetetlen nézőközönség között nem történhet semmi rossz velünk. Nem érhetnek miket utol, ez annyira nem lenne fair."


(forrás: cyclingnews.com)

Áttekintő:
Tour de France útvonal 2010.
Rajtlista
A fontosabb emelkedők részletes bemutatása
Nyilatkozatok
Videók
Képek
Kerékpárosok naplóbejegyzéseiből
Hírek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad