Tour de France 2010 - 8. szakasz nyilatkozatok - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. július 12., hétfő

Tour de France 2010 - 8. szakasz nyilatkozatok

Két nyilatkozat a tegnapi napról, Andy Schleck (Team Saxo Bank) és Ryder Hesjedal (Garmin-Transitions)


Ryder Hesjedal (Garmin-Transitions)
"Örülök a mai teljesítményemnek. Ez újra egy kemény és meleg nap volt, de a csapat fantasztikusat ment.

Amennyire együtt akartam maradni a Contador-csoporttal, olyannyira tudtam, hogy az utolsó hegyet nem fogom már bírni. Vesztettem egy kis időt, mikor tempót kezdtem menni; 14. a szakaszon és 6. összetettben, ez messze felülmúlja azt, amire számítottam, szóval boldog vagyok.

Várom már a pihenőnapot és hogy újra nekivágjunk a következő héten. Köszönet a csapatnak, Christinannak otthon és a rajongók támogatásának."



Andy Schleck (Saxo Bank)
"Életem formájában vagyok és hamar észrevettem, hogy Alberto rosszul érzi magát, így aztán amennyit csak lehetséges, minél többet ki akartam hozni a helyzetből.

Az összetett elsőségre hajtok, és ez a szakasz csak egy létrafok volt a n agy győzelem felé, és Párizsig még annyi minden történhet. Most már tudom, hogy az emelkedőkön én vagyok a legerősebb, így várom a további hegyi ütközeteket. "

Kapcsolódó:
8. szakasz eredmények
Összetett állása a 8. szakasz után


Áttekintő:
Tour de France útvonal 2010.
Rajtlista
Aktuális eredmények
Nyilatkozatok
Videók
Képek
Kerékpárosok naplóbejegyzéseiből
Hírek



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad