Grischa Niermann naplójából (2010. július 1) - TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

2010. július 2., péntek

Grischa Niermann naplójából (2010. július 1)

Két nap állandó stressz

"Tegnap reggel öt órakor keltem, hogy a Brüsszelbe tartó repülőgépet elérjem, és most, mintegy 40 órával később van először időm arra, hogy egy kicsit pihenjek. Éppen ez az oka annak, hogy a kerékpárosok miért annyira überboldogok, amikor végre elkezdődik a verseny, mivel a Tour előtti pár nap az maga a tömény stressz.

Szóval tegnap reggel Brüsszel volt az úti cél. Ott először is másfél órát kellett várnom csapattársamra, Juanma Garatéra, még mielőtt két órán át a dugóban várakoztunk volna az autóval, hogy azután a francia határnál a csapat többi tagjával találkozzunk. Ott még egyszer áttanulmányoztuk a macskaköves részeit az útvonalnak (ami edzés alatt nekem meglepően jól ment). Aztán egy hosszabb buszozás után érkeztünk este fél tízkor a hotelbe Rotterdamban.

A vacsora után azonnal az ágyba zuhantam, mert amúgy a mai napra sem az volt a program, hogy kialhatom magam. Nyolc órakor volt a reggeli, aztán vérvizsgálat és után irány a busz, hogy az 1. szakasz első nyolcvan kilométerén eddzünk. 14:30-kor volt a visszaút, utána ebéd és egy rövid masszázs, hogy aztán 16:00-kor ismét a buszban legyünk, hogy a csapatprezentációra utazzunk. Most 22:00 van, és most akadt először alkalmam bekapcsolni a számítógépem és egy kicsit pihenni. Holnap szerencsére egy kicsit nyugisabb lesz....

10:30-tól még lesz egy óránk, hogy megnézhessük a prológ útvonalát, és aztán sajtótájékoztató lesz. A lényeg, hogy délután négykor leülhetünk megnézni a Hollandia-Brazília meccset. A szombati német meccset aligha láthatom majd. Ugyan nem tudom még pontosan, mikor indulok, de attól tartok, valamikor 16:00 és 18:00 között lesz."