Grischa Niermann naplójából (2010. július 17.) - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. július 18., vasárnap

Grischa Niermann naplójából (2010. július 17.)



"Lassan, de biztosan ismét jobban érzem magam a kerékpáron. Ma már ismét tudtam Robertnek és Denisnek segíteni. És mivel egész úton a szél oldalról fújt, volt is mit tennünk...

.... nem sokkal a rajt után három versenyző elszökött, és aztán a Columbia kontrollálta végig a versenyt. Tulajdonképpen egy optimális szituáció egy nyugis szakaszhoz. De ha nekem öt nevet kellene felírnom, akiket nem szabadna elengedni, Chavanel, Fedrigo és Flecha biztos, hogy köztük lenne. Nagyon nagy harc volt: egyik oldalon ők hárman, a másik oldalon a Columbia, a nevető harmadik meg Vinokourov lett.

Az én személyes célom a befutó előtt nyolc kilométerrel, az utolsó emelkedő lábánál volt. Odáig vittem Robertet, és aztán lazán a célba gurultam. A következő négy szakasz a Pireneusokban ugyanis kőkemény lesz, és minden energia, amit meg tudunk spórolni, előnyt jelenthet.


Ciao Grischa"
(forrás)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad