Grischa Niermann naplójából (2010. július 14.) - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. július 15., csütörtök

Grischa Niermann naplójából (2010. július 14.)

"Életem egyik legnehezebb napja"

"Tegnap este utolért a baj. A hányás és hasmenés miatt egész éjszakát a vécén töltöttem. És a mai szakaszon is nagyon ramatyul éreztem magam...

...bármit, amit bevettem, rögtön az útra hánytam. A lábaim ólomnemezek voltak, és akkor még ehhez jött, hogy hihetetlen meleg volt. A nagy szerencsém a szembe szél volt, ami a tempót a mezőnyben visszafogta( miután a nap szökevény csoportja el tudott lépni), és a tény, hogy a nehéz emelkedők csak a szakasz második felében jöttek. A csapattársaim egész nap elláttak vízzel és kólával, és a fehér trikó viselője személyesen vitte fel segítőjét a hegyre. Most így este már jobban vagyok, az étel végre a gyomoromban marad. Remélem, hogy egy nyugodt éjszaka után holnap útközben ismét fitt leszek.

Ciao Grischa"

(forrás)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad