Csapatidőfutam: igen vagy nem? - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. július 31., szombat

Csapatidőfutam: igen vagy nem?

Körkérdés az olvasókhoz, minden vélemény számít!


A jövő évi Tour de France és Giro d'Italia útvonalával kapcsolatos eddigi információk alapján úgy tűnik, 2011 bőven kijut megint a csapatidőfutamokból.

Őszintén szólva, nekem nem a kedvencem ez a "műsorszám" s a vele kapcsolatos lelkesedést így meglehetős idegenkedéssel szemlélem, hovatovább mindig meglep, ha itt-ott, a különféle nemzetközi kerékpáros hírportálokon olyan lelkes olvasói hozzászólásokra bukkanok, melyek azt érzékeltetik, egy GT nem is érdekes, ha nincs benne csapatidőfutam. Vagy említhetném azt az extrém felvetést, melyet talán a cyclingweekly oldalán olvastam az útvonallal kapcsolatos (még tavalyi) spekulációk idején: rendezzenek Alpe d'Huezben hegyi csapatidőfutamot, az lenne csak überkirály! (Utóbbiról ötletről azért meghallgatnék néhány véleményt maguktól az érdekeltektől is, a cenzúrázatlan fajtából...)

Nos, a lényeg tehát, hogy egy kicsit interaktívvá téve az oldalt, szeretnénk megtudni, hogy a blog olvasói miként vélekednek a csapatidőfutamról. Kedvelik-e vagy sem, milyen érveik vannak pro és kontra, stb.

És akkor jöjjenek a hozzászólások!

Kapcsolódó bejegyzések:
A 2011. évi Giro d'Italia útvonalával kapcsolatos hírek/információk
A 2011. évi Tour de France útvonalával kapcsolatos hírek/információk

4 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon látványos, tv-n keresztül is élvezhető versenyszám a csapatidőfutam, bár lehet hogy egy kevésbé hozzáértő számára nem olyan érdekes. Inkább van helye egy háromhetes körversenyen, mint a köves utaknak vagy macskaköves szakaszoknak.
    Akkor igazán érdekes ha kellően hosszú, legalább egy-másfél óra, itt már kijönnek a különbségek jobban, lehet izgulni a végén, szétesnek a gyenge csapatok, stb.

    És ha már itt tartunk, nekem hiányzik az is hogy megszüntették az időjóváírásokat a szakaszbefutóknál.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon látványos! És nem baj ha van. Igaz unfair azokkal a menőkkel szemben akiknek nincs olyan erős időfutamspec csapata, de ugyanakkor enélkül esélyes lenne a győzelemre vagy dobogóra. (pl Sastre, Evans, Menchov)

    A távot valahogy úgy kéne minimalizálni, hogy több percet ne lehessen kiosztani, de ugyanakkor legyenek is átrendeződések az összetettben. Esetleg nyitásnak egy prólógszerű?

    A csapat hegyi időfutam tök jól hangzik :D
    Igaz nem látom sok értelmét. A jelenlegi szabályok szerint megvalósíthatatlan. Mindenkinek külön időt kéne kapnia.

    VálaszTörlés
  3. Csapatidőfutam az egyik leglátványosabb szám! Olyan helyen kell megrendezni, amelyik vonzza a nézőket látványos, és nem túl hosszú, de elég idő van arra, hogy a gyyengébb csapatok kiszálljanak!
    Egresi

    VálaszTörlés
  4. igaz, még csak az idei giro-n láttam, és csak egy laikus rajongó vagyok, de azért szeretem a csapatidőfutamot. :)
    a.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad