Bert Grabsch naplójából (2010. július 9) - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. július 10., szombat

Bert Grabsch naplójából (2010. július 9)

"Profi karrerem egyik legnehezebb napja volt" - Bert Grabsch a 6. szakaszról


"A mai profi karrerem egyik legnehezebb napja volt. Tegnap megnyertük a szakaszt Cavendishhel. Ma meg akartuk ezt ismételni, egy újabb mezőnybefutóval. És a végén össze is jött!

Korán meglépett a szökevénycsoport, kik között ott volt péládul Seppel Lang is. Amikor azok hárman már hat perc előnnyel rendelkeztek, akkor kezdtem én bele a tekerésbe. Először csak én voltam elöl, aztán úgy 30 kilométer után jött O'Grady [Team Saxo Bank] besegíteni. De az út nagy részén nem kaptunk segítséget a többi csapattól. 120 kilométer után, amit egyedül tettem meg a mezőny élén, kaptam Maxime Monforttól, csapattársamtól némi segítséget - aki egyébként ma apa lett. Szóval a nap végén Maxime duplán örülhetett.

A munkám az utolsó emelkedőig, az út 200. kilométeréig tartott. Megmondhatom nektek, totál kipurcantam, a lábaim üresek voltak. Amellett még hozzá kell tenni, hogy szembe szélben jöttünk.

Meg szeretném kérdőjelezni a Lampre, a Garmin és a Milram mai taktikáját. Persze, bizonyosan vannak nekik jó hegyi menőik is, de a sík szakaszokon jobban kellene képvseltetniük magukat. Végül is egy ideig a mai volt az utolsó esély a mezőnybefutóra.

Mindenekelőtt a Milram nem ment elöl egy métert sem, és igazi többnapos versenyzőjük sincsen. Új szponzort keresnek éppen, és tulajdonképpen majdhogynem semmit sem mutatnak magukból. De lehet, hogy már egy új szponzort találtak?

A következő két nap számomra arról szól majd, hogy túléljem a hegyeket."

(forrás:radsport-news.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad