Paul Voss naplójából (2010. május 12.) - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. május 13., csütörtök

Paul Voss naplójából (2010. május 12.)




"Ma a 33 kilométeres csapatidőfutam teljesítése volt a feladat. A tegnapi pihenőnap után - ami számomra nem is tűnt annak - ma valahogy nem igazán éreztem frissnek magam.

Délelőtt tíz órakor egy órára nyeregbe pattantunk. Pontosan délben volt az ebéd, majd 13:40-kor a rajthoz utaztunk. Őszintén? Az ebéd után még egy kicsit aludtam, de aztán időben, az indulásra felébredtem.

A 16:15-ös rajt előtt mindenki még egyszer végigment a bemelegítési programján. Rutindolog. Aztán következett a verseny.

A csapatidőfutam egészen jól alakult számunkra, noha egyszer nagyon beeredt az eső. De hát ez más csapatoknál sem volt másként. Most megint nem egészen jól ment a lábaimnak, ezért öt kilométerrel a vége előtt kénytelen voltam leszakadni. Aztán bizonyos mértékben lazán gurultam be a célba.

Nézzük csak, holnap meg tudom-e majd védeni a mezem. "
(forrás)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad