Giro 2010 - 2. szakasz nyilatkozatok - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. május 10., hétfő

Giro 2010 - 2. szakasz nyilatkozatok


legutóbb frissítve május 10. 9:35
Tyler Farrar (Garmin Transition):
"Fantasztikus, hogy nyertem. Ez minden bizonnyal egyike a legkülönlegesebbeknek. A tavalyi évem az áttörés éve volt azokkal a győzelmekkel, melyeket elértem. Az első sprintszakaszt megnyerni nagyszerű. Levesz némi nyomást a válladról a verseny hátralévő részét tekintve.

A csapat fantasztikus volt. Nem is kérhettem volna ennél tökéletesebb segítséget, ahogy a célig eljuttattak. A szezon kezdete óta sokszor mondtuk, hogy nagy erőfeszítéseket teszünk, hogy megerősítsük a sprint végét, és ma mindez kifizetődött. Sutton (Team Sky) igyekezett közénk ugrani, de Jules (Dean) nagyszerű munkát végzett, mamikor a rést bezárta és így tisztán érhettem el a célvonalig."

Bradley Wiggins (Team Sky)

"Így megy ez a GT-ken. Te vagy a csúcson egyik nap, aztán meg a béka segge alá kerülsz. Ilyen a kerékpározás."

Mindig elöl voltam, az első húsz ember között, és akkor jött a bukás. Szégyen, de jónéhányan belekeveredtünk. Aztán később visszajöttünk, de nem tudtuk felvenni már a ritmust és csak a többiek húztak minket magukkal.

A srácok hihetetlen munkát végeztek, de aztán újra buktam hét kilométerrel a cél előtt. Csalódott vagyok, hogy elvesztettem a rózsaszín mezt, különösképpen a módja miatt, ahogy elvesztettem, de azért jól éreztem magam benne egész nap. Ilyen a kerékpározás."


Carlos Sastre:
"Ez így nagyon rossz, mert én mindig jó pozícióban voltam, és megpróbáltam elkerülni, hogy belekeveredjek egy bukásba, de a finisben, hét kilométerrel a vége előtt, akkor a mezőny eleje bukott, amibe belekeveredtem. Ez egy nagyon gyors szakasz volt, egy csomó útkereszteződéssel, kanyarral, terelőszigetekkel, egy tonnányi veszélyes hely, ahol a biztonságod érdekében elöl kell lenned.

A csapat száz százalékban támogatott, és így lehetőségem volt a második csoporttal megmaradni, amelyikben Wiggins is volt, és annyi időveszteség még belefér, hogy az esélyt ne veszítsem el az idei Girón."



Kapcsolódó:
2. szakasz eredmények
Összetett állása a 2. szakasz után
Videók a 2. szakaszról
Dominik Roels naplójából
Cadel Evans naplójából
Képek
Best of twitter 2010. május 9.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad