Giro 2010 - 15. szakasz nyilatkozatok - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. május 24., hétfő

Giro 2010 - 15. szakasz nyilatkozatok


Ivan Basso (Liquigas - Doimo)
"Ez a győzelem nagyon sokat jelent számomra: jutalom az áldozathozatalért, az edzésekért, és az elmúlt négy év minden nehézségéért, amiben részem volt. A mai győzelem egy nagyon erős szignál mind az ellenfeleim mind a csapattársaim felé.

A csapatom fantasztikus volt ma: 150 kilométert menni a mezőny élén, anélkül, hogy az energiájukat saját maguknak őriznék meg, és az első gratulációm Vincenzo Nibalinak jár, a tegnapi szakaszgyőztesnek, akiről úgy vélem, hogy az olasz kerékpározás jövőjét képviseli a többnapos versenyek tekintetében. "


Carlos Sastre (Cervelo)

"Ez egy nagyon fontos nap volt a számomra: egy nap, amikor nagyon óvatos voltam: noha nem ez volt a nap, amikor megnyerhettem volna a Girót, de ez volt az, amikor elveszthettem volna, mindazon problémák után, amikben részem volt eddig a verseny alatt.

Ez egy nagyon kemény és gyors szakasz volt. Az emelkedők rövidek de meredekek voltak és a Liquigas nagyon keményen versenyzett. Basso előny tudott kovácsolni abból a lehetőségből, hogy a csapata megköszönte neki, hogy jó formában van jelenleg, megnyerte a szakaszt és előrébb lépett az összetettben is.

Ma megint egy nagyon erős Liquigast láttunk. Tegnap Nibali, ma Basso nyert. Ők a legerősebbek e pillanatban és nagy ellenfelei lesznek majd egymásnak.

A holnapi pihenőnap nem is tudott volna jobbkor jönni. A Giro első 15 napja őrület volt, minden nap valami meglepetéssel. Bármi megtörténhet az utolsó héten. A Girónak még nincs vége."

David Arroyo (Caisse d'Epargne)

"Ez egy nagyon kemény szakasz volt, a különbség köztem és az esélyesek között, lásd Evans, Nibali, Vinokourov is csak a szakasz nehézségét mutatta.

Basso megoldhatatlan problémának bizonyult ma, és egy emlékezetes versenyt ment, ami a szerzett időelőny által rávilágított arra is, hogy milyen erős is volt a hegyen ma.

Hogy a pihenőnap után is a rózsaszín mezben állhatok rajthoz, továbbra is olyan, mint egy álom, szóval a végsőkig fogok érte küzdeni."



Xavier Tondo (Cervelo)

"Egy jobb napban reménykedtem. De égül is, ez az első GT-m amelyen ilyen sokáig ott vagyok, és idővel minden probléma összeadódik.

Beteg voltam a héten. Nem mondhattam előbb, de antibiotikumokat kellett szednem. Nagyon rossz éjjelem volt keddről szerdára virradóan. Nem tudtam normálisan regenerálódni a szakasz után. Nos, most azonban tesszük, amit tenni tudunk és megpróbáljuk Carlosnak megnyerni ezt a Girót."


Cadel Evans (BMC)

"Basso meglepett. Mindannyiunk közül ő volt a legjobb ma. Ő is a saját ritmusában ment, én is a sajátoméban - és ő egy kicsit gyorsabb volt. Majd meglátjuk, mi történik a következő napokban."


Linus Gerdemann (Milram)
"Tudtam előre, hogy az utolsó hegy az nem nekem való lesz, így már korán a hegy elején úgy döntöttem, saját ritmusomban fogok hajtani. Egész jól csináltam, és úgy gondolom, hogy elégedett lehetek az eredménnyel."




Kapcsolódó bejegyzések:
15. szakasz eredmények
Az összetett állása a 15. szakasz után

Videó az utolsó kilométer(ek)ről

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad