Giro 2010 - 13. szakasz nyilatkozatok - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. május 21., péntek

Giro 2010 - 13. szakasz nyilatkozatok



Manuel Belletti (Colnago-CSF)
"Amikor a HTC-Columbia kerekesek támadott az utolsó kilométeren, én csak Henderson miatt aggódtam."

"Kibújtam mögüle, de nem hittem, hogy nyerni is tudok. Ez csak egy álom volt."


Craig Lewis (HTC-Columbia)

"Az egyetlen esélyem arra, hogy nyerjek az volt, ha valami ilyesmivel próbálkozom. Ma reggel azzal a gondolattal ébredtem fel, hogy a mai nap talán alkalmas lehet egy szökés számára. A körülmények mindannyiunkat nagyon elfárasztottak, de én még mindig jól érzem magam."

(Szerk. megjegyz. : később még további nyilatkozatok, nézz vissza a holnap délelőtt folyamán (vagy akár előbb is)

Kapcsolódó bejegyzések:
13. szakasz eredmények
Összetett állása a 13. szakasz után


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad