Giro 2010. - 12. szakasz nyilatkozatok - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. május 21., péntek

Giro 2010. - 12. szakasz nyilatkozatok



Filippo Pozzato (Katusha)
"nagyon elégedett vagyok, de egy kicsit szerencsém is volt, hogy eljöttem ezzel a csoporttal. Jól éreztem ma magam, különösképp az utolsó emelkedőn." (radsport-news.com)

Carlos Sastre (Cervelo)
"Láttuk, hogy az olasz versenyzők és Vinokourov meglehetősen erősek, és nem hagynak ki egy napot sem. A szakasz utolsó részében támadtak, hogy néhány másodpercet nyerjenek ezzel. Nem tartottam velük, noha a mezőny elején voltam, az út azonban keskenyedett, és amikor kis, néhány fős szökés megindult, nem volt lehetőségem reagálni rá." (carlossastre.com)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad