Giro 2010. - 11. szakasz nyilatkozatok - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. május 20., csütörtök

Giro 2010. - 11. szakasz nyilatkozatok



Carlos Sastre (Cervelo)
"A Giro tizenegyedik szakasza rendkívül akció-dús volt, és az én és csapatom szemszögéből ez több volt, mint amire hittük, számítani lehet és több annál, mint a mit reméltünk. A csapat meglehetősen nehéz és komplikált Giro-rajtja után, különösképp ami az én szereplésemet illeti, egy olyan nap, mint a mai teljességgel felborította a helyzetet."

"Szavakkal nem lehet kifejezni, milyen fantasztikus munkát végzett a két csapattársam Gustov és Wyss. Mindent megtettek azért, hogy a szökés sikerüljön. Ez azt jelenti most, hogy újra versenyben vagyok, és ez az amit akartam, ugyanúgy, ahogy Xavi Tondo csapattársam is, aki egy nagyon nagy Girót ment eddig."

"Ez egy nagyon kemény nap volt a körülményekből kifolyólag: eső, szél, a kilométerek száma, a mintegy háromezer méternyi szintkülönbség, amit a mai szakasz emelkedői során összességében meg kellett, hogy tegyünk . Minden munka és áldozat, amit eddig hoztunk, minden, amit tettünk, s hogy nem dobtam be végül a törölközőt, az ma meghozta gyümölcsét. Őszintén szólva, én most egyszerűen csak boldog vagyok, hogy újra versenyben lehetek és hogy jó formában érzem magam."(carlossastre.com)




Richie Porte (Team Saxo Bank)
"Még mindig csipkedem magam, hogy elhiggyem. Hihetetlen. Az esélyesek engedtek minket ennyire elmenni. Nem tettem semmi különlegeset. Olyan nagy nevek voltak a csoportban, mint például Carlos Sastre, és egy csomó erős ember a Sky-ból, a Caisse d'Epargne-ból és persze ott voltak az én csapattársaim is, akik rendkívüli munkát végeztek. Egy fiatal csapat vagyunk, és a Giro kezdetétől fogva alulbecsülnek minket, de ha például Chris Sorensent vesszük, aki egyik nap szakaszt nyer, a másikban meg értem hoz áldozatokat, akkor az fantasztikus."

"Amikor hat perc vagy annál nagyobb előnyünk volt, megfordult a fejemben, hogy esetleg enyém lehet a rózsaszín mez, de nem akartam kockára tenni a dolgot gyors versenyzéssel. A finis meglehetősen trükkös volt."

"Rengetegszer tekertem olyan tré időjárási körülmények között, mint a mai volt."

"Egy GT összetettjét vezetni, főleg Olaszországban, ahol amatőrként versenyeztem, óriási dolog."

"Az emberek meglepődtek, amikor a Tour of Romandie időfutamát megnyertem. Remélem, ismét meglepetést tudok szerezni. Az emberek nemigazán tudják, ki is vagyok. Az elmúlt években nem jelzett engem a radaruk.

"Megpróbálom megtartani a rózsaszín mezt. Nagyon jó kis pozícióban vagyok és egy jó csapat áll mögöttem. napról-napra fogom őrizni a mezt." (cyclingnews.com)
Ivan Basso (Liquigas - Doimo)
"Rossz nap volt ez számunkra. Nem akarok reflektálni arra, ami történt, majd megtesszük a csapaton belül este. De ez egy rossz nap, mert mi egyáltalán nem így akartuk. Minden balszerencséje után, ami eddig érte, Sastre újra versenyben van." (cyclingnews.com)

Alexandr Vinokourov (Astana)
"Innentől kezdve a többi csapaté a felelősség. Olyan érzésem volt, mintha senki nem akart volna az üldözésbe kezdeni, szóval nem rajtam múlott. Öt napig viseltem a rózsaszín mezt és vannak kerékpárosok, mint például Basso és Nibali, akiknek több esélyük van megnyerni a Girót, mint nekem. Szóval ez nem az én dolgom volt.

Senki sem gondolta, hogy ilyen nagy előnyre tesznek szert a szökevények. Az Acqua &Sapone és a BMC csapatokkal együtt vezettük a mezőnyt, aztán egyszer csak azt mondtuk: basta. A Liquigasosok túl későn vették észre, hogy itt felborulhat az összetett. Az ő hibájuk, hogy Sastre, Tondo és Arroyo vannak az összetett élmezőnyében." (cyclingnews.com)




Kapcsolódó bejegyzések:
11. szakasz eredmények
Az összetett állása a 11. szakasz után

Képek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad