Giro 2010 - 10. szakasz nyilatkozatok - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. május 18., kedd

Giro 2010 - 10. szakasz nyilatkozatok



Tyler Farrar (Garmin-Transition)
"A világ legerősebb felvezetőiből áll a csapatom, ez megkönnyíti a győzelmet. Megbízom a srácaimban. Az utolsó kilométer nagyon veszélyes volt a kanyarok és a szűkülő út miatt. Jó pozícióban voltam ahhoz, hogy az utolsó pillanatban tegyem oda a kereket.

Az ilyen enyhén emelkedő célegyenes nem a legtökéletesebb számomra, ez inkább Julian Deannek fekszik, aki rendkívüli munkát végzett értem. Már azon voltam, hogy engedem nyerni, de akkor láttam, hogy Sabatini jön mögöttem, és nem engedhettem, hogy valaki más csapatbeli győzzön."


Alexandre Vinokourov (Astana)
"Ez volt az első igazán nyugodt nap. Arra kellett csak figyelnem, hogy ne keveredjek bukásba. Így most aztán még egy napig rózsaszínben lehetek. Holnap más lesz majd. Mint egy egynapos klasszikus. Azt mondják, a terep alkalmas lenne számomra, hogy támadjak, de azt hiszem, inkább majd a többiek akarnak támadni engem."


Vincenzo Nibali (Liquigas - Doimo)

"Kellemes nap volt- mindenki arra várt, hogy a nap végre megmutassa magát. A csapatunk örül Sabatini második helyének. Annyi energiát kell holnapra összegyűjtenünk, amennyi csak elképzelhető. Ez lesz a Giro leghosszabb szakasza, és nagyon kemény menet lesz."

Kapcsolódó bejegyzések:
10. szakasz eredmények
Összetett állása a 10. szakasz után
Képek
Cadel Evans naplójából

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad