Liege - Bastogne - Liege 2010 - Valverde készen áll - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. április 25., vasárnap

Liege - Bastogne - Liege 2010 - Valverde készen áll

Alejandro Valverde a szerdai jó szereplése után készen áll a győzelemre.

Alejandro Valverde (Caisse d'Epargne) a múlt hétvégén, mivel nem tudott a helyszínre utazni, ki kellett, hogy hagyja az Amstel Gold Race egynapost, szerdán azonban már jól szerepelt, és nyolcadik helyen ért célba a Fleche Wallonne-on.

A spanyol sztár úgy gondolja, ez jó előjel lehet a mai versenyre, és begyűjtheti harmadik Liege-Bastogne-Liege győzelmét is.

"Egyre jobban érzetem magam, ahogy teltek az órák. Az utolsó emelkedőn teljes mértékben jobb voltam, noha ahhoz nem voltam eléggé jó, hogy meg is nyerjem a versenyt. Úgy láttam, egyre közelebb és közelebb jutok, és bíztam abban, hogy a harmadik helyet meg tudom csípni."
- nyilatkozta Vaverde a szerdai verseny után.

"Nagyon jól éreztem magam a Fleche Wallonne-on, noha az erőnlétet illetően voltak né mi hiányosságaim a verseny utolsó szakaszában. Ennek ellenére, hasznosnak találtam a versenyt arra, hogy megtaláljam a megfelelő ritmust a vasárnapi viadalra."
(forrás)

Kapcsolódó bejegyzések:

Liege - Bastogne - Liege 2010 - útvonal
Rajtlista
Korábbi győztesek 1892-2009
Fleche Wallonne 2010 - végeredmény



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad