Amstel Gold Race 2010 - Ivanov bízik az ismétlésben - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2010. április 14., szerda

Amstel Gold Race 2010 - Ivanov bízik az ismétlésben

A tavalyi győztes ismét jó eredményre számít.


Sergei Ivanov (Katusha) így nyilatkozott a Feltet.dk oldalnak a hétvégén rendezendő Amstel Gold Race-ről és saját esélyeiről.

"Úgy gondolom, megvan a lehetőségem arra, hogy nyerjek. Nagyon motivált vagyok. A felkészülésem pontosan úgy zajlott idén is, mint tavaly. Tudom, hogy oda kell majd figyelnem az olyan versenyzőkre, mint Robert Gesink, a Schleck-fivérek, Damiano Cunego vagy éppen Karsten Kroon. És Kroon bizonyosan alig várja, hogy visszavágjon a tavalyi versenyért."


"Mindig jól mentem az Amstel Gold Race-en. Őszintén szólva már a tavalyi évnél korábban is összejöhetett volna a győzelem, csak a körülmények nem nekem kedveztek. Például 2002-ben feláldoztam magam Michele Bartoliért. Ő volt a Fassa Bortolo csapatkapitánya és csapat tulajdonosa, Giancarlo Ferretti döntött így. Nem volt ezzel igazából problémám, csak azt akarom mondani, hogy szerencsére is szükséged van ahhoz, hogy nyerj. Abban az évben ugyanolyan jó formában voltam, mint Bartoli."


(forrás)

Kapcsolódó bejegyzés(ek):
Amstel Gold Race 2010 - útvonal/térkép
Amstel Gold Race 2010 - résztvevő csapatok


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad