Tour de France 2009 - párizsi nyilatkozatok (1) - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2009. július 26., vasárnap

Tour de France 2009 - párizsi nyilatkozatok (1)

Mark Cavendish (Columbia HTC)
"Mindig is azt mondtam, hogy szeretnék nyerni a a Chaps-Elysees-n. Hihetetlen érzés, kimondhatatlanul boldog vagyok. A követező napokban egy-két kritérium-versenyen fogok részt venni, de őszintén szólva, nagyon fáradt vagyok. A zöld trikóért folytatott harc nagyon kevésen múlott, és a csapatom is sokat dolgozott érte. Öröm lesz majd velük ma este ünnepelni. Tényleg a csapat nyerette meg velem ezt a hat szakaszt, nem egyedül csináltam."

Alberto Contador (Astana)
"Ezután a győzelem után, mindenkinek köszönöm, aki támogatott, és köszönöm az összes versenyzőnek, aki részt vett a 2009-es Tour de France-on. Nehéz verseny volt ez a Tour számomra, és most élvezem a győzelmet, rettentően örülök neki. Az utolsó pár nap különösképp hihetetlen volt. Néhány alkalommal úgy éreztem, mintha ismét kisgyerek lennék. Felszabadultnak éreztem magam a nagy nyomás alól. A következő év egy másfajta Tour lesz, talán nem olyan bonyolult, mint az idei."


Franco Pellizotti (Liquigas)
"Mindenekelőtt azzal az ambícióval jöttem erre a versenyre, hogy nyerjek egy szakaszt. Többször is megpróbáltam, de nem sikerült. A másik célom az volt, hogy a pöttyös trikót megnyerjem, és ezt sikerült is elérnem. A feleségem és gyermekeim szeme láttára a Tour de France dobogójára felállni hihetetlen érzés volt. Nem ez volt az első alkalom, hogy végigmentem a Touron és eljutottam a Champs-Elyseesig, ám soha nem éltem még át ezt a ceremóniát."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad