Nyilatkozatok a 9. szakasz után - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2009. július 13., hétfő

Nyilatkozatok a 9. szakasz után

Pierrick Fedrigo (BBboy Boyugues Telecom): " Nehéz napunk volt, először négyesben, majd hármasban, végül csak ketten. A végén már csak Pellizotti és én maradtunk. Ez majdnem ugyanolyan volt, mint a 2006-os gap-i győzelmemkor, amikor a célban Comessot lehajrázva nyertem. Egy második győzelem persze nagyot jól jött a csapatnak, mindenekelőtt, hogy a tavalyi nem egészen úgy sikerült, ahogy szerettük volna. Most még van tizenöt napunk, hogy egy harmadik győzelmet is begyűjtsünk.

Franco Pellizotti (Liquigas):
"A kanyar előtt megelőztem Fedrigot, mivel tudtam, hogy gyorsabb nálam sprintben. Megpróbáltam legyőzni, aztán nem úgy sikerült, ahogy elképzeltem. De még nincsen vége, még meg fogom próbálni. Célom az, hogy szakaszt nyerjek, és hogy pöttyös trikót megszerezzem. És a Ventoux-ig még elég sok szakasz van hátra. Nagyszerű lenne a Ventoux-n nyerni.

Egoi Martinez:
"Számomra tényleg igazán különleges, hogy ezt a trikót [pöttyös] viselhetem. A Tour de France egyik diszciplínájában az élen állni, igazán boldoggá tesz. Nehéz lesz megvédeni a trikót Párizsig, de legalább az Alpokig viselni fogom. Ez azért lehetséges, mert az addigi szakaszokon nem sok hegyi pontot lehet összeszedni. "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Post Top Ad