Tour de France 2018 - nyilatkozatok az 1. szakasz után - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2018. július 8., vasárnap

Tour de France 2018 - nyilatkozatok az 1. szakasz után



FERNANDO GAVIRIA (QUICK STEP FLOORS)

Elképesztő nap volt ez számomra, és igazán jó a csapatunk számára. Különleges  a csapat minden versenyzője számára. Felállt a sorunk, felkészültünk a befutóra, készen álltunk a sikerért sprintelni, és Istennek hála, beérett a munkánk.

Mindenki a sárga trikót akarja, így nagyszerű az első nap megszerezni. Nincsenek rá szavak, mit vittem ma véghez. Boldog vagyok, hogy viselhetem. Igyekszünk minél tovább megtartani.

Trükkös volt a cél, sok nagy nevű versenyző mögöttünk ragadt, de a csapatunk az élen volt, jól működtünk és higgadtak maradtunk. Egy egyértelmű tervünk volt a mai napra és örülünk a győzelemnek.

NAIRO QUINTANA (MOVISTAR)

Hát ez van. De csinálnunk kell tovább a dolgunk. Az egyetlen vigasz, hogy Chris Froome is időt veszített. Meg kell próbálnunk elöl maradnunk és visszahoznunk, amit ma veszítettem.  

VINCENZO NIBALI ( BAHRAIN-MERIDA)

Mindig az élvonalban kell tekerned. Ez itt a Tour, minden sarkon valami meglepetés várhat rád. Az élmezőnyben maradni, főként a szakasz második felében alap dolog. Nekem, köszönhetően Sonny Colbrellinek és Heinrich Hauslernek, értékes csapattársaimnak, sikerült is.

Kapcsolódó:
1. szakasz eredmények

(forrás , kép forrása ASO @ Facebook)

Post Top Ad