Rigoberto Uran sikere hozhat új szponzorokat a Cannondale-Drapacnek - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2017. július 21., péntek

Rigoberto Uran sikere hozhat új szponzorokat a Cannondale-Drapacnek

Örök téma. Ilyen a kerékpársport. 
Kép forrása: twitter.com/Ride_Argyle (Jojo Harper Photo)

Bár még van három versenyekkel teli hónap az évből, a Tour de France vége egy lélektani határt jelent, innentől már jóval nagyobb szerep jut a jövő szezon tervezésének is. Márpedig, ha új szezon, akkor a legtöbb csapat esetében eléggé gyakran része ennek az  új szponzorok felkutatása is.

Jonathan Vaughters, a Cannondale-Drapac csapatának  tulajdonosa évek óta szószólója annak, hogy a kerékpárcsapatok gazdasági hátterének sokkal piacképesebb és 21. századibb modell szerint kellene működnie. Interjút ad, publikál a témában és csapata az egyik zászlóshajója a Velon néven 2014-ben 11 elit csapat között létrejött együttműködésnek, melynek épp ez a modernizáció a célja.

Vauthers nemrég arról is nyilatkozott, hogy nem klasszikus értelemben vett szponzort, inkább üzlettársat keres, aki egyenrangú félként szállna be a csapat működtetésébe. Rigoberto Uran jó szereplése "szuperoptimista" hangulatba hozta a főnököt, aki bízik benne, hogy a lehetséges befektetők felfigyelnek rájuk a hírekben.

A Sky-nak 40 millió dolláros éves költségvetése van, a Cannondale-Drapac csak 15 millióból gazdálkodhat. Vaughters bízik benne, hogy mivel az amerikai csapat e különbség ellenére is eléggé jól tartja magát az élmezőnyben, így lesz olyan, aki ráérez arra, hogy ebbe a buliba bizony érdemes beszállni, méghozzá az ő oldalukon.

(forrás)

  

Post Top Ad