A hírek szerint a jövő héten zajló üzleti tárgyalások során fog eldőlni egy csomó kérdés a 2018-as Giro d'Italiával kapcsolatban, Úgy tűnik, hogy 2009 után újra Roma lehet az utolsó szakasz célállomása. (Az örök város amúgy is durcás, mivel lemaradt a 100. Giro fináléjának rendezési jogáért vívott küzdelemben.)
Ugyanakkor két ország, Lengyelország és Izrael küzd a nyitószakaszok rendezési jogáért. A lengyelek egész jól állnak, hiszen a CCC Sprandi Polkowice prokontinentális csapata a cseh Jan Hart révén messzemenőleg sikeresen mutatkozott az idei Giro hegyi szakaszain, a narancssárga mez szerves része volt a versenynek.
Úgy tűnik, ezzel egy időben lemondhatunk arról a fantazmagóriáról, hogy a Giro 'Italia jövőre akár Japánból, vagy éppen New Yorkból indulna.
Másrészről a 2018-as Giro d'Italia révén a szervezők szeretnének jobban bekapcsolódni az 1. világháborús megemlékezésekbe, ami viszont a magyar és osztrák nézők számára teszi különlegessé a versenyt, hiszen a mi történelmünk emblematikus helyszínei is az útvonal részeivé válhatnak.
(a cikk a cyclingweekly.co.uk információi alapján készült)
Ugyanakkor két ország, Lengyelország és Izrael küzd a nyitószakaszok rendezési jogáért. A lengyelek egész jól állnak, hiszen a CCC Sprandi Polkowice prokontinentális csapata a cseh Jan Hart révén messzemenőleg sikeresen mutatkozott az idei Giro hegyi szakaszain, a narancssárga mez szerves része volt a versenynek.
Úgy tűnik, ezzel egy időben lemondhatunk arról a fantazmagóriáról, hogy a Giro 'Italia jövőre akár Japánból, vagy éppen New Yorkból indulna.
Másrészről a 2018-as Giro d'Italia révén a szervezők szeretnének jobban bekapcsolódni az 1. világháborús megemlékezésekbe, ami viszont a magyar és osztrák nézők számára teszi különlegessé a versenyt, hiszen a mi történelmünk emblematikus helyszínei is az útvonal részeivé válhatnak.
(a cikk a cyclingweekly.co.uk információi alapján készült)