Utózöngék: Milánó-Sanremo 2017 - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2017. március 19., vasárnap

Utózöngék: Milánó-Sanremo 2017

Ki mit mondott a verseny után? 




Michał Kwiatkowski (Team Sky)

"Mindent beleadtam a sprintbe. Hagytam egy kis távolságot előtte, kényszerítettem [Sagant], hogy vezessen fel. Hátranézett, és én tudtam, hogy amikor meglátja a rést közöttünk, ő fog nekivágni elsőként sprintelni. Ha közvetlenül a másik kereke mögött vagy, néhány métert veszíteni fogsz, ha a gyorsabb srác a sprintbe kezd. Megpróbáltam higgadt maradni, és volt elég területem, hogy felpörögjek egy magasabb sebességre a cél előtt. A végén pár centiméteren múlott. Boldog vagyok, hogy végül így alakult."

"Juniorokként ugyanazon a szinten versenyeztünk[Sagannal]. Talán a legtöbb lehetőségem nekem volt a mezőnyben ellene versenyezni. Tudom, hogy Peter is legyőzhető. Csak hinni kell benne."

(forrás)

Peter Sagan (Bora-Hansgrohe):
"Elégedett vagyok. Fontos az eredmény, de ugyanúgy a show is a nézőknek. Nem mindig a legerősebb győz.

Az egyetlen dolog, amit ma hiányoltam, a kicsivel több együttműködés a többiek részéről. De oké. Én megtettem a magamét, és boldog vagyok azzal, amit tettem. Ilyen a kerékpár. Tekersz 300 kilométeren át, és egy apróságon múlik, hogy nyersz vagy vesztesz. Kihoztam magamból a legtöbbet, amit csak lehetett."

 Slusszpoén:
"Kwiatkowski jön nekem néhány sörrel."

(forrás)


Julian Alaphilippe (Quick Step Floor): 
"Először vettem részt a versenyen, jó tapasztalat volt. Elfogadtuk a szerepünket, hogy Gaviriáért, a sprinterünkért küzdünk. Az én szerepem az volt, hogy éber legyek a Poggión felfelé, és fedezzem a támadásokat. Így tettem, szóval boldog vagyok a teljesítményemmel.

A finálé brutálisan kemény volt. Sagan nagyon nagyon erős volt, amikor támadott. Beleadtam mindent, hogy a lejtmenetet elöl kezdhessem meg.  Láttam, hogy milyen hamar sikerült előnyt szereznünk, így pihenni akartam lefelé menet. De Sagan minden kanyarban támadott. Amikor a sík részre értünk, a lábaim már kész voltak. Nincs mit megbánnom ma."

(forrás)   


John Degenkolb (Trek-Segafredo)
"Nagyon jó munkát végeztünk. Nem 100%-osan az lett végül, amit akartunk, de ott voltunk a mezőny elején, amikor ez fontos volt. Amikor tényleg nagyon gyors volt a verseny a Cipressán, Jasper [Styvent] fenomenális munkát végzett, hogy biztosítsa, hogy jó pozícióban legyünk, és ugyanúgy odatette magát a lejtőn is. Tökéletes volt.

A Poggión Fabio [Felline] is ugyanígy tett, és amikor Sagan elment, készen álltam vele tartani. A probléma az volt, hogy Colbrelli beragadt elém és elszállt, és akkor már nem tudtam lépést tartani a támadással. Ez balszerencse volt.

Természetesen egyrészről nagyon boldog vagyok, hogy megint ott vagyok a top10-ben, másrészről azonban egyfajta csalódottság is van bennem. Tudtam volna többet is tenni az eredményért, de a jó hír, hogy lesz még egy csomó verseny a következő időszakban."

(forrás)



Post Top Ad