A BMC szakmai vezetője már tavaly nyáron is többször felhívta rá a figyelmet: változások szükségesek a kerékpárosok biztonsága érdekében
Nem csupán az Omloop Het Nieuwsbladon történt az elmúlt hétvégén motoros baleset, újabb kellemetlen esetnek lehettek tanúi a franciaországi La Drome Classic résztvevői és nézői is, különösen a BMC versenyzője, Danilo Wyss, aki az eset elszenvedője volt.
Jim Ochowicz, aki a leghosszabb ideje az elit mezőnyben tevékenykedő menedzserek egyike, már tavaly felhívta rá a figyelmet, hogy a szép szavakon túl konkrét cselekvésre is szükség van az UCI részről, ám ennek nyomát sem látni, csak annak, hogy újabb és újabb balesetek történnek, melyeknek egyik résztvevője rendre egy kísérőmotor.
Ochowicz azok közé a szakemberek közé tartozik, akik úgy gondolják, hogy a mezőny létszámának csökkentése lehet megoldás a problémára. (Ezen belül is többször hangot adott annak a nézetének is, hogy a szabadkártyás nem elit csapatok számát kellene redukálni, ugyanis a kevésbé nívós csapatok versenyzői a menedzser szerint sokszor bénáznak, és ezt is hozzájárulhat a bukásokhoz, balesetekhez.)
Az amerikai szakvezető a hétvégi esetek után ismét nyílt levelet fogalmazott meg a nemzetközi szervezet felé, melyben jelezte, legutóbbi levele - 2015 szeptembere - óta nem történt semmiféle konkrétum az ügyben. az új szezon elkezdődött, és a motoros kísérők továbbra is balesetet okoznak.
(forrás)
Korábbi cikk a témában:
Cédric Vasseur: Az UCI-nak tennie kellene már végre valamit!
Jim Ochowicz, aki a leghosszabb ideje az elit mezőnyben tevékenykedő menedzserek egyike, már tavaly felhívta rá a figyelmet, hogy a szép szavakon túl konkrét cselekvésre is szükség van az UCI részről, ám ennek nyomát sem látni, csak annak, hogy újabb és újabb balesetek történnek, melyeknek egyik résztvevője rendre egy kísérőmotor.
Ochowicz azok közé a szakemberek közé tartozik, akik úgy gondolják, hogy a mezőny létszámának csökkentése lehet megoldás a problémára. (Ezen belül is többször hangot adott annak a nézetének is, hogy a szabadkártyás nem elit csapatok számát kellene redukálni, ugyanis a kevésbé nívós csapatok versenyzői a menedzser szerint sokszor bénáznak, és ezt is hozzájárulhat a bukásokhoz, balesetekhez.)
Az amerikai szakvezető a hétvégi esetek után ismét nyílt levelet fogalmazott meg a nemzetközi szervezet felé, melyben jelezte, legutóbbi levele - 2015 szeptembere - óta nem történt semmiféle konkrétum az ügyben. az új szezon elkezdődött, és a motoros kísérők továbbra is balesetet okoznak.
(forrás)
Korábbi cikk a témában:
Cédric Vasseur: Az UCI-nak tennie kellene már végre valamit!