A Tour de France-on (és később a Vuelta a Espanán) mutatott jó szereplés ellenére már júliusban tudni lehetett, hogy szponzorcsere lesz a csapatnál. Pontosabban ekkor még csak annyit, hogy kiszáll az MTN telekommunikációs cég, akik piaci helyzetükre hivatkozva voltak kénytelenek a szponzorációval felhagyni (a hírek szerint nem csupán a kerékpársportban, de minden egyéb területen is csökkenteni kényszerültek ilyen jellegű kiadásaikat)..
A Dimension Data nem csupán a csapatszponzoráció területén kapcsolódik a kerékpársporthoz, a cég többek között partnere az ASO-nak is, ugyanis ők készítik azt a programot, ami révén élőben lehetett követni egy halom a versennyel és a kerékpárosok teljesítményével kapcsolatos adatot többek között a Tour de Framce során.
A jelenlegi helyzet szerint ők lesznek tehát a névadó szponzor, a Qhubeka nevet viselő alapítvány - amelynek célkitűzései közé tartozik, hogy minél több embernek lehessen kerékpárja a fekete kontinens lakói közül, hogy eme egyszerű közlekedési eszköz révén megkönnyítse/segítse hétköznapi életüket - most egy kicsit háttérbe húzódik, jelzésképp, hogy a 2007-ben az afrikai versenyzők helyzetbe hozását segíteni alapított kerékpárcsapat most már egyértelműen a profi mezőny (annak is a gyakorlatilag a krémjének) része, A célok ezen a szinten tehát egyértelműen különválnak.
Bár a Dimension Data lesz a névadó, mégsem egyedüli kizárólagos partner, hiszen a napokban jelentették be, hogy a Deloitte, egy pénzügyi tanácsadó cég is beszáll a szponzorációba. Nem most kezdenek ők sem kerékpárral foglalkozni, a Qhubekán keresztül fut nekik egy #BicyclesChangeLives nevű kampányuk, aminek a lényege nagyjából a nevében van: a kerékpár képes életeket megváltoztatni, és ez összefügg az alapítvány fentebb is említett célkitűzéseivel.
(A bejegyzés forrása ez meg ez meg ez a cikk volt a cyclingnews.com oldalán)
A Dimension Data nem csupán a csapatszponzoráció területén kapcsolódik a kerékpársporthoz, a cég többek között partnere az ASO-nak is, ugyanis ők készítik azt a programot, ami révén élőben lehetett követni egy halom a versennyel és a kerékpárosok teljesítményével kapcsolatos adatot többek között a Tour de Framce során.
A jelenlegi helyzet szerint ők lesznek tehát a névadó szponzor, a Qhubeka nevet viselő alapítvány - amelynek célkitűzései közé tartozik, hogy minél több embernek lehessen kerékpárja a fekete kontinens lakói közül, hogy eme egyszerű közlekedési eszköz révén megkönnyítse/segítse hétköznapi életüket - most egy kicsit háttérbe húzódik, jelzésképp, hogy a 2007-ben az afrikai versenyzők helyzetbe hozását segíteni alapított kerékpárcsapat most már egyértelműen a profi mezőny (annak is a gyakorlatilag a krémjének) része, A célok ezen a szinten tehát egyértelműen különválnak.
Bár a Dimension Data lesz a névadó, mégsem egyedüli kizárólagos partner, hiszen a napokban jelentették be, hogy a Deloitte, egy pénzügyi tanácsadó cég is beszáll a szponzorációba. Nem most kezdenek ők sem kerékpárral foglalkozni, a Qhubekán keresztül fut nekik egy #BicyclesChangeLives nevű kampányuk, aminek a lényege nagyjából a nevében van: a kerékpár képes életeket megváltoztatni, és ez összefügg az alapítvány fentebb is említett célkitűzéseivel.
(A bejegyzés forrása ez meg ez meg ez a cikk volt a cyclingnews.com oldalán)