Giro 2013- Christian Knees naplójából (2013. május 4.) - TOURázzunk együtt

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

TOURázzunk együtt

ORSZÁGÚTI KERÉKPÁRSPORT BÖLCSÉSZ SZEMMEL

Post Top Ad

Post Top Ad

2013. május 6., hétfő

Giro 2013- Christian Knees naplójából (2013. május 4.)

Bevezető megjegyzés: úgy hiszem, kiváló választás volt a radsport-news.com oldaltól, hogy idén Christian Knees írja a Giro-naplót. A német bringás  Bradley Wiggins segítőjeként vesz részt a versenyen, és közvetítésével -remélhetőleg  -  sok mindent megtudhatunk egy kerékpárcsapat belső működéséről is.
Ciao Ragazzi,

szép nyugodt reggel volt a mai, az alábbi feladatokkal: kialudni magunkat, reggelizni, és lassan készülődni a versenyre. Aztán a rajtlista aláírásakor ért utol a stressz. Pedig mindig mint laza, nyugodt verseny élt az emlékezetemben a Giro. De ma tényleg mindenki autogramot vagy fotót akart... lehet, hogy az olaszok összekevertek Wiggóval?

Apropó Wiggo - az volt a feladatom a mai kanyargós útvonalon, hogy távol tartsam őt a veszélyes helyzetektől. Nem volt mindig egyszerű, de végül szuperül működött. Én ugyan egyszer majdnem buktam, de csak majdnem. Egy ilyen szakaszon hamar el tud bármi romlani, amitől aztán az egész versenyszituáció megváltozik. A végén örültem, hogy Bradley túljutott ezen, s végül az utolsó körben szimplán a célba gurultam.

Teljesen lemerültem.

 A domani! Kneesi

Post Top Ad